Quieres curarte?
Aliviar el dolor?

Prevenir una lesión o recaída

Mejorar tu condición física:
elasticidad, bienestar, fuerza

Fisioterapia y Rehab

Cuál es la causa de tu dolor muscular?

Somos profesionales en Fisioterapia

Centro experto en rehabilitación

No nos andamos con milongas

Equip multidisciplinar de fisioterapeutes

L'equip de fisioterapeutes analitzarà el teu cas

La fisioteràpia és multidisciplinar com ho és el nostre equip: neurològica, de l'aparell locomotor, esportiva, pediàtrica, geriàtrica. Discutirem el teu cas en les reunions d'equip per oferir-te el tractament més encertat i eficaç.

Combinem la manipulació, els massatges i els estiraments, amb la planificació i la realització d'exercicis específics que consolidaran la teva recuperació i impossibilitaran recaigudes.

L'enfocament actiu és el que ens fa diferents de la majoria de centres de fisioteràpia. Anem més enllà de la fisioteràpia, combinem el tractament passiu amb la pràctica d'exercicis terapèutics rehabilitadors.

També creiem que la prevenció és millor que la cura. Els nostres programes esportius et retornaran al teu millor nivell un cop superada la lesió.

Activa't i mantingue't actiu! T'ho posem fàcil a F&M. Truca'ns o escriu-nos.

FISIOTERÀPIA

Pilates rehabilitació

Si tens un dolor crònic d'esquena o una lesió o hèrnia discal, el Pilates rehabilitació combinat amb la Fisioteràpia han ajudat amb moltes persones al nostre centre.

Per això, en cada sessió construirem la teva musculatura profunda, la que et redreça i que estabilitza el teu cos de manera autònoma i sense que tu la controlis o la forcis mitjançant els músculs grans. Dia a dia notaràs que el teu cos s'allarga, que el teu cap s'alça i les teves espatlles s'igualen i que tota la teva columna va trobant de manera natural la seva curvatura sana, lliure i funcional.

El resultat no serà només alliberar-te del dolor, sinó recuperar la mobilitat que havies restringit per aquest dolor. El dolor inhibeix el funcionament dels músculs, debilitant-los i atrofiant-los i fent que sigui més probable tenir problemes d'esquena en el futur. Ens traurem aquest dolor de sobre.

Saps quina és la teva postura neutra? És aquella en la que els teus músculs grossos, els principals causant dels dolor, contractures i escurçaments provocants pel seu sobreús, es relaxaran, i donaran pas als músculs estabilitzadors profunds, una musculatura més subtil i nuclear, que és la directora d'orquestra de tot el moviment corporal, i que la majoria de nosaltres tenim oblidada fins que descobrim el Pilates. Són aquests músculs profunds els que ens permetran, a mesura que es vagin despertant i recuperant la seva funcionalitat, desenvolupar eficaçment la musculatura més grossa.
Sobre aquests dos tipus de musculatura sempre recorro a un símil de cuina: oi que un bon xef no hauria de servir i cuinar a l'hora si vol que les dues feines surtin ben fetes? En el nostre cos cada múscul compleix una funció específica, i és quan la musculatura interna i l'externa treballen en equip quan les lesions desapareixen i tu et sents comfortable en el teu cos. Anirem a buscar això en el Pilates i la Fisioteràpia. Truca'ns o escriu-nos.
L'objectiu del Pilates des del dia que entris al nostre centre serà portar el teu cos a la seva postura neutral de manera progressiva, i que aquesta es converteixi en la teva postura natural al llarg de tot el teu dia a dia, la postura en la que el teu cos es troba en salut i descansa, en la que desapareix la tensió i la preocupació pel dolor.

ContActa'ns

L'horari de sessions és