Millora la teva postura corporal

Tonifica els músculs de tot el teu cos

Millora la teva flexibilitat i mobilitat
Preveu i rehabilita lesions

Pilates Training & rehab

El pilates em posarà en forma?

Si em sento rígid, poc elàstic, els exercicis del Pilates allargaran els meus músculs i guanyaré flexibilitat?

Em podré oblidar dels dolors d'esquena?

Si tinc alguna lesió, puc fer Pilates igualment en sinèrgia amb la Fisioteràpia?

Pilates entrenament

Ets sedentari i vols entrenar sense fer-te mal? O ja entrenes i vols entrencar amb eficiacia i millorar resultats?

Pilates no és solament fer abdominals i estiraments, és sobre tot crear la teva musculatura profunda i portar el teu cos a les seves postures neutrals, en les que es troba en salut.
En les nostres sessions de Pilates el teu cos treballarà en la seva posició neutra. Quan practiques Pilates sents com es va despertant la teva musculatura profunda, una musculatura tan subtil que probablement desconeixies, i tan essencial que és l'origen i el core de tot el moviment. A mesura que entrenis t'adonaràs de com aquesta musculatura sempre havia estat allí, adormida, i com es va convertint en la base de qualsevol moviment més complex que realitzis. I al seu voltant veuràs com comença a forjar-se la teva musculatura exterior.

Els jugadors professionals de rugby practiquen el Pilates en sessions grupals amb l'objectiu de tenir un core muscular ben despert, que coordini amb màxima eficàcia la gran força-potència que desenvolupen en el joc. Els tennistes també el practiquen, però en el seu cas l'objectiu és millorar la precisió en l'execució d'una seqüència de moviments en la pista a gran velocitat, treballant la coordinació muscular des d'aquesta mateixa musculatura profunda. Però els que més practiquen el Pilates són els qui es passen la major part de la seva jornada laboral davant d'un ordinador, o conduint, carregant pesos o realitzant treballs que afavoreixen que el seu cos s'inclini endavant i es carreguin d'esquena adoptant una postura cifòtica o altres males postures.

La realitat demostra que tard o d'hora aquest estil de vida porta a dolors musculars i a limitació articular. Coneixes les extensions d'esquena? Coneixes el teu propi core? Ens permets posar a prova la teva estabilitat? En el centre F&M farem exercicis que recuperaran la teva amplitud de columna original i que t'ajudaran a vèncer la tracció de la gravetat i l'estil de vida modern que ens arrossega cap a vall. Els exercicis de Pialtes impedeixen que els músculs que sostenen i cohesionen la teva estructura corporal, s'atrofiïn, estimulant-los i enfortint-los.

Retroba la personalitat del teu cos amb el nostre entrenament a F&M. Truca'ns o escriu-nos.

entrenament

Pilates rehabilitació

Si tens un dolor crònic d'esquena o una lesió o hèrnia discal, el Pilates rehabilitació combinat amb la Fisioteràpia han ajudat amb moltes persones al nostre centre.

Per això, en cada sessió construirem la teva musculatura profunda, la que et redreça i que estabilitza el teu cos de manera autònoma i sense que tu la controlis o la forcis mitjançant els músculs grans. Dia a dia notaràs que el teu cos s'allarga, que el teu cap s'alça i les teves espatlles s'igualen i que tota la teva columna va trobant de manera natural la seva curvatura sana, lliure i funcional.

El resultat no serà només alliberar-te del dolor, sinó recuperar la mobilitat que havies restringit per aquest dolor. El dolor inhibeix el funcionament dels músculs, debilitant-los i atrofiant-los i fent que sigui més probable tenir problemes d'esquena en el futur. Ens traurem aquest dolor de sobre.

Saps quina és la teva postura neutra? És aquella en la que els teus músculs grossos, els principals causant dels dolor, contractures i escurçaments provocants pel seu sobreús, es relaxaran, i donaran pas als músculs estabilitzadors profunds, una musculatura més subtil i nuclear, que és la directora d'orquestra de tot el moviment corporal, i que la majoria de nosaltres tenim oblidada fins que descobrim el Pilates. Són aquests músculs profunds els que ens permetran, a mesura que es vagin despertant i recuperant la seva funcionalitat, desenvolupar eficaçment la musculatura més grossa.
Sobre aquests dos tipus de musculatura sempre recorro a un símil de cuina: oi que un bon xef no hauria de servir i cuinar a l'hora si vol que les dues feines surtin ben fetes? En el nostre cos cada múscul compleix una funció específica, i és quan la musculatura interna i l'externa treballen en equip quan les lesions desapareixen i tu et sents comfortable en el teu cos. Anirem a buscar això en el Pilates i la Fisioteràpia. Truca'ns o escriu-nos.
L'objectiu del Pilates des del dia que entris al nostre centre serà portar el teu cos a la seva postura neutral de manera progressiva, i que aquesta es converteixi en la teva postura natural al llarg de tot el teu dia a dia, la postura en la que el teu cos es troba en salut i descansa, en la que desapareix la tensió i la preocupació pel dolor.

ContActa'ns